Reklamacje możemy składać do firmy kurierskiej w następujących przypadkach:
Reklamacji nie podlega nieterminowy odbiór przesyłki, ponieważ według zapisu zawartego w Prawie Transportowym w rozdziale 7, art. 65 pkt. 1, który brzmi 'Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.'
Co wszystkie firmy przewozowe interpretują w sposób, że jakąkolwiek odpowiedzialność za przesyłkę lub inaczej nazywając to ‘usługę transportu’ ponoszą dopiero od momentu przyjęcia przesyłki do przewozu.
W przypadku reklamacji przesyłki uszkodzonej lub z ubytkami należy:
Jeśli składamy reklamację na nieterminowe doręczenie lub niewykonanie usługi dodatkowej należy jedynie uzupełnić formularz reklamacyjny i przesłać go do nas poprzez formularz.