Opcja „nie wzywaj kuriera” potrafi być niezwykle przydatną i wygodną dla tych klientów, którzy spełniają jedno bądź kilka z poniższych kryteriów:
- notują wysoką liczbę wysyłanych paczek, od kilku do kilkunastu dziennie,
- mają zapewniony stały kontakt ze swoim kurierem,
- nie chcą oczekiwać na przyjazd kuriera po paczkę, a zamiast tego preferują samodzielne przybycie z przesyłkami do punktu nadań firmy kurierskiej
Opcja 'Nie wzywaj kuriera' nie dotyczy firm takich jak: Geis oraz GLS, gdzie kurier przyjeżdża z wydrukowaną etykietą.
W powyższych sytuacjach opcja „nie wzywaj kuriera” zadziała w taki sposób, że mimo wygenerowania listu przewozowego nasz kurier nie otrzyma zlecenia odbioru paczki.
Pole „nie wzywaj kuriera” znajduje się w opcjach dodatkowych widocznych na dole formularza wyceny przesyłki na stronie głównej serwisu PewnyKurier.pl.
Pozostałe poradniki: